lördag 8 augusti 2009

Alex Schulman!

Jag har nyligen hittat till Alex Schulmans blogg på Aftonbladet
och gillar den skarpt.
Han vet hur man gör en blogg intressant.
Senast skrev han att han ville att alla som aldrig kommenterar lämnar en kommentar till han,
så jag tänkte göra samma sak.
Fast jag vill att alla lämnar en kommentar,
även om du gjort det tidigare.
Annars får jag väl bara 2 kommentarer nu.
Tänk vad originell jag är förresten.
Skriv en rad till detta inlägg och berätta vem du är
och vad du tycker om denna blogg,
så blir jag jätteglad.
Gärna hur du hittade hit också.
Tack på förhand.

3 kommentarer:

Nenny sa...

Oki bäst att göra som man blir tillsagd. Men nån presentation är väl överflödig, jag kommenterar ju här hela tiden och det var faktiskt bara tre dagar sen vi sågs ;)...

/Anitha sa...

Hellu! Ja, jag har ju också kommenterat här förut, och vi har ju känt varann några år vid det här laget. Men tänk - vi har ju aldrig träffats på riktigt! Det får vi baske mig åtgärda snart :-)

Anonym sa...

Jag läser också här och hittade hit för att du tipsade mig! :)
Som mor till två killar så tycker jag speciellt om att läsa det du skriver om dina killar.
/Nina