tisdag 14 juli 2009

Världens bästa mamma!

Min son, Alexander, brukar lite då och då säja att jag är världens bästa mamma.
Det är så fint sagt, tycker jag och värmer gott i hjärtat.
Kan man få en finare komplimang?
Det roliga är också att han säjer det av sig själv.
Jag har aldrig sagt något liknade själv till han,
som tex, är jag inte världens bästa mamma.
Utan det är något han kommit fram till själv.
Sen ibland säjer han,
om jag inte får ... (olika saker vad det är han vill),
så är jag inte världens bästa mamma.
Självklart blir det så ibland att han inte får som han vill.
Det kan jag leva med.
Min goa mammiga 5-åring.

3 kommentarer:

Helen sa...

Ja visst är det mysigt och skönt att de är mammiga ett tag till.
Tids nog bryter de sig loss våra små 03or

Anna-Lena sa...

Ja, det är super mysigt.
Hoppas det håller i sig länge. :)
Kramar och pussar från sina barn är så gott.

Anonym sa...

Hej igen vännen.Jag vet att Alex och Emil har den bästa mamman på jorden,dom är lyckligt lottade de små killarna.Vi hörs snart Pink Lady tar sig en kopp kaffe och tänker på dig...